Salzburgerland

Werkwijze
Oostenrijk

Bij wie maak ik boeking?
De boeking wordt rechtstreeks gemaakt bij de desbetreffende reisaanbieder.  De reis wordt volledig afgehandeld door de reisorganisatie.

Met wie kan ik contact opnemen voor vragen?
Voor vragen over o.a. uw geboekte reis, reisdata, prijzen, accommodatie kunt u contact opnemen met de desbetreffende reisorganisatie. Zomervakantie biedt zelf geen reizen aan hierdoor kunnen wij uw vragen niet beantwoorden over uw geboekte reis.

Bij wie kan ik terecht voor eventuele klachten?
Klachten die betrekking hebben over uw geboekte reis dient u direct te melden aan de desbetreffende reisorganisatie. Als u ter plaatse klachten heeft dan is het noodzakelijk dat de accommodatieverschaffer of de reisleiding een klachtenrapport opmaakt. Mocht er niemand aanwezig zijn waar u terecht kunt met uw klacht dan moet u telefonisch contact opnemen met de reisorganisatie. Na thuiskomst is het noodzakelijk dat u binnen één maand schriftelijk en ondertekend uw klacht indient.

Wanneer u bepaalde technische onvolkomenheden ontdekt op de website, stellen wij het erg op prijs als u dit aan ons meldt. De inhoud van de aanbiedingen komt voor een groot gedeelte van andere websites af. Daar zijn we niet verantwoordelijk voor. Wij zijn niet aansprakelijk over de inhoud op de website. We kunnen niet garanderen dat dat de website foutloos en zonder onderbrekingen functioneert.

Aan wie moet ik de reissom betalen?
De reissom dient u te voldoen aan de desbetreffende reisorganisatie. De voorwaarden die gesteld worden aan de betaling kunt u vinden op uw factuur of op de website van de reisorganisatie.

Zijn alle reisorganisaties aangesloten bij de SGR of ANVR?
Het directe aanbod op de website zijn van diverse reisorganisaties. De meeste reisorganisaties zijn lid van SGR en ANVR, maar kijk dit goed na op de website van de reisorganisatie.

De aanbieding die ik gezien heb op jullie website is niet meer beschikbaar op de website van de desbetreffende reisorganisatie.
Het aanbod op de website wordt twee keer in de 24 uur ververst. Hierdoor kan het voorkomen dat een reisaanbieding dat niet meer beschikbaar is nog vermeld staat op onze website. Dit kan vooral voorkomen bij last-minute reizen (vertrekdatum binnen 1 tot 2 weken). Deze beperking is helaas niet te voorkomen.

Mijn vraag is niet beantwoord, met wie kan ik contact opnemen?
Er zijn verschillende contactmogelijkheden; via live chat, per e-mail of telefonisch.